30.06.20

Звіт директора школи за 2019-2020 навчальний рік


Звіт
директора школи
за 2019-2020 навчальний рік
Керівництво школою здійснює
В’язова Наталія Володимирівна – директор школи, 1972 року народження, освіта вища педагогічна, вчитель української мови та літератури, педагогічний стаж - 28 років.
До складу адміністрації входять:
- Медвідь Світлана Володимирівна – заступник директора школи з навчально-виховної роботи, 1968 р.н., освіта вища педагогічна, учитель географії, педагогічний стаж - 32 роки
- Миронюк Аліна Віталіївна – заступник директора з виховної роботи, 1987 р.н., освіта вища педагогічна, учитель англійської мови, педагогічний стаж -14 років;
- Адаменко Олена Володимирівна – педагог-організатор, вчитель історії, 1976 р.н., освіта вища педагогічна, педагогічний стаж - 17 років.
- Кушко Вікторія Ігорівна – соціальний педагог за суміщенням,вчитель початкових класів, 1992 р.н., освіта вища педагогічна, педагогічний стаж - 7 років.
Школа з українською мовою навчання.
У школі навчається 272 учня, що складає 17 класів

Школа І ступеня – 7 класів : 117 учнів
Школа ІІ ступеня – 8 класів : 128 учнів
Школа ІІІ ступеня – 2 класи: 27 учнів
 І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ШКОЛУ
Доброолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області. Управління здійснюється відділом освіти,культури,молодіжної політики та спорту  Дальницької сільської ради, якому делеговані відповідні повноваження.  Фінансування здійснюється за рахунок державної освітньої субвенції та місцевого бюджету Дальницької ОТГ.Будівля І корпусу школи прийнята в експлуатацію у 1974 році,будівля ІІ корпусу (початкові класи) прийнята в експлуатацію у 2009 році.
  У 2019-2020 навчальному році нараховується 26 педагогічних працівників.
Протягом року навчальний заклад був забезпечений повністю педагогічними кадрами,єдиною вакантною посадою було 0,75 ставки практичного психолога.  З вищою освітою 18 педпрацівників , що становить 69 %,
7 педпрацівників мають неповну вищу освіту, один – вчитель-бакалавр.
Педагогічні працівники школи мають:

а) кваліфікаційні категорії:
«Спеціаліст вищої категорії» - 8 учителів, що складає 31 %;
«Спеціаліст І категорії» - 3 учителі, що складає 12 %;
«Спеціаліст ІІ категорії» - 5 вчителів, що складає 19 %;
 «Спеціаліст» - 10 учителів, що складає 38 %.
б) педагогічні звання:
«Старший вчитель» - 7  осіб: Бершадська Галина Трохимівна- вчитель початкових класів; Бойчук Наталія Іванівна- вчитель української мови та літератури; Дубська Надія Олександрівна- вчитель початкових класів; Заярченко Людмила Ярославівна- вчитель початкових класів; Крива Алла Олександрівна - вчитель початкових класів; Медвідь Світлана Володимирівна – вчитель географії; Палаш Олена Іванівна – вчитель трудового навчання.
«Вчитель-методист» - 1 особа: В’язова Наталія Володимирівна –вчитель української мови та літератури.
   Відповідно до графіка вчителі школи підвищують свою професійну майстерність ,відвідуючи курси при КЗВО "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради", також навчаються дистанційно на освітньому проекті «На урок», ТОВ «Всеосвіта», студії онлайн-освіти ЕdEra, платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus.Отримані сертифікати про підвищення кваліфікації розглянуто і затверджено педрадою протокол № 7 від 04.06.2020 року.
Пройшли курсову перепідготовку при КЗВО "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" 1 учитель (4 %), дистанційно на освітньому проекті «На урок», ТОВ «Всеосвіта», студії онлайн-освіти ЕdEra, платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus 14 учителів (54%). проатестовано - 3 (12 %). Протягом атестаційного періоду здійснювалась комплексна оцінка рівня кваліфікації і професійної майстерності педагогічних працівників та результатів їхньої діяльності.
Рівень організації і змісту науково-методичної роботи з учителями достатній.
ІІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОВ`ЯЗКОВОЮ ОСВІТОЮ
Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу
  В основу діяльності педагогічного колективу Доброолександрівської ЗОШ І-ІІІ  ступенів у 2019-2020 навчальному році були покладені Конституція України, Закон України “Про освіту”, Закон України “Про загальну середню освіту”. Педагогічний колектив керувався Указами Президента України “Про національну доктрину розвитку освіти” № 347/2002 року, “Про заходи щодо поліпшення функціонування та розвитку загальної середньої освіти” № 580/1998 року, а також статтею 19 Закону України «Про охорону дитинства», у 2019 - 2020 навчальному році робота школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», реалізацію державних, регіональних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів.
Освіта є основою інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту, запорукою розвитку суспільства, об’єднаного спільними цінностями і культурою, та держави.
Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству, збагачення на цій основі інтелектуального,економічного, творчого, культурного потенціалу Українського народу, підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору.(ЗУ «Про освіту» від 05.09.2017р. №2145- VІІІ).
З 2019-2020 н.р. педколектив працював над методичною проблемою «Розвиток ключових компетентностей учнів, підвищення рівня їх адаптації до життя в громадянському суспільстві шляхом удосконалення освітнього процесу на інноваційній основі»».    
Структура загальноосвітньої школи відповідає вимогам чинного законодавства. Діяльність навчального закладу регламентується Статутом, затвердженим Дальницькою сільською радою, Правилами внутрішнього трудового розпорядку.
Відповідно до вищеназваних законодавчо-нормативних актів в Україні кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою.
Протягом року простежувався   певний рух учнів. Так за 2019–2020 навчальний рік прибуло 5, вибуло 3 учнів. У школі навчалося на початку року 269 учнів, в кінці року - 271 учень. Причини вибуття учнів зі школи- переїзд батьків на інше місце проживання.
У результаті співпраці з ДНЗ «Джерельце» та батьками, міграцією населення цього року до 1-их класів прийшли 33 дитини.
У 2020 році 9 клас школи закінчили 14 учнів.
Рівень управлінських рішень, що приймаються педагогічною радою і керівниками закладу –достатній.
Протягом навчального року було вивчено стан викладання, дотримання державних вимог до змісту й обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів з таких предметів: математика, українська мова та література, фізкультури, предмет «Захист Вітчизни». Вивчалася робота бібліотеки,стан патріотичного виховання та правоохоронна робота. Видані відповідні накази по школі та йшло обговорення цих питань на нарадах при директорі.   Найвищий рівень навчальних досягнень учнів 3-10 класів для ЗОШ І-ІІІ ст. за рік мають учні 4-Б класу (якість знань – 83 %) класний керівник Крива А. О., 3 класу (якість знань - 68%) класний керівник Бершадська Г. Т. та учні 6-Б класу (якість знань – 67 %) класний керівник Сватаненко Н. М.
Від проходження державної підсумкової атестації у 2019-2020 н.р.учні
4-их, 9 та 11 класів були звільнені відповідно до наказу МОН №463 від 30.03.2020 року «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів,якізавершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2019-2020 н.р.» та згідно Закону України №725 –ІХ від 18.06.2020 року «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань завершення 2019-2020 навчального року».
  Зовнішнє незалежне оцінювання.
Традиційно в Україні йде впровадження процесу зовнішнього незалежного оцінювання учасників вступної кампанії у ЗВО, в поточному році  11 учнів 11 класу  зареєструвались для проходження ЗНО- 2020. Але тільки 7 учнів виявили бажання проходити ЗНО – 2020 згідно Закону України № 725 -ІX від 18.06.2020 року «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань завершення 2019/2020 навчального року, який звільняє від державної підсумкової атестації у будь-якій формі (як в закладі освіти, так і у формі зовнішнього незалежного оцінювання) всіх здобувачів освіти (незалежно від форми здобуття освіти), які завершують здобуття повної загальної середньої освіти.
За результатами навчальних досягнень 2019/2020 н.р. школа має 24 відмінники, які нагороджені Похвальними листами «За собливі досягнення у навчанні» ,а саме :
3 клас - Жаровський Максим Євгенійович, Жук Ірина Андріївна, Кіндратек Ірина Володимирівна, Льон Каріна Володимирівна, Паладуца Ніколь Дмитрівна, Панасюк Денис Станіславович.
4 –А клас - Доброжан Максим Сергійович, Жулицький Андрій Сергійович.
4-Б клас - Бофанова Діана Олександрівна, Лаврієнко Нікіта Русланович, Файзулаєва Софія Євгеніївна.
5 клас - Бєлкіна Юлія Олександрівна, Камізеля Станіслав Іванович, Палаш Кароліна Олегівна, Файзулаєва Поліна Павлівна.
6-А клас - Алєксєєнко Антон Олександрович, Книшова Ірина Олександрівна
6-Б клас - Геращенко Наталія Тигранівна, Панашенко Ангеліна Олегівна
7-А клас - Степанішена Вікторія Віталіївна
7-Б клас - Буруян Альбіна Олександрівна, Єфімець Єлизавета Сергіївна
8-А клас - Савчук Влада Вадимівна
8-Б клас – Геращенко Сергій Тигранович
Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.
Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріальну базу школи, перспективу здобуття подальшої освіти випускниками школи, в закладі створені умови для вивчення іноземних мов (англійської мови) з 1 по 11 класи. Учні 2-11 класів вивчають інформатику. Виділено додаткові години з 5 по 11 клас на точні та гуманітарні предмети. У школі є умови для використання в освітньому процесі ІКТ (комп’ютери, телевізори, мультимедійні проектори).
Профільне навчання в 10 – 11-х класах за вибором учнів та батьків згідно з рішенням педагогічної ради (протокол № 1 від 30.08.2019 р.)  здійснюється шляхом диференціації навчального процесу.
Клас
Напрям
Профіль
10
Спортивний
Легка атлетика, футбол
11
Філологічний
Українська філологія
Постійно удосконалюється забезпечення Інтернетом. Як і в кожному навчальному закладі, в школі є доступ до Інтернету. Продуктивно використовується матеріали Інтернету у бібліотеці, учительській, в усіх класних кімнатах.
Постійно оновлюється блог школи, який оформляє та удосконалює  Миронюк А. В., вчитель англійської мови, заступник директора з ВР
ІІІ.Робота з обдарованою молоддю.
  Важливою складовою методичної роботи у школі є робота з обдарованими учнями, яка відобразилася у результативності участі школярів в учнівських олімпіадах, предметних конкурсах, які проводилися протягом 2019-2020 н.р.:
Призерами ІІ (міжшкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з трудового навчання  стали 2 учениці школи :Кречик Ірина ,учениця 8-А класу та Предко Тетяна,учениця 9 класу , які посіли ІІ місце (вчитель Палаш О.І.). Виявлено  активність учасників предметних олімпіад з математики, української мови і літератури, історії, географії, біології. Аналіз результатів предметних олімпіад свідчить, що кількість наших перемог в ІІ етапі дещо зменшилась у порівнянні з минулими роками. Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме: виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку. З цією метою щорічно поповнюється банк «Обдарована молодь» та проводиться з учнями відповідна робота по розвитку творчих здібностей школярів, створення умов для стимуляції та самореалізації учнів.
Традиційною стала участь здобувачів освіти школи у Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах «Кенгуру»,  «Геліантус», «Соняшник»,  та інших, в яких вони продемонстрували свої знання, уміння та навички з предметів.
Результативність участі здобувачів освіти у конкурсах, турнірах, змаганнях:
№ з/п
Назва конкурсу
ПІБ учителя
ПІБ учня
Результат
1
 Всеукраїнський конкурс учнівських колективів екологічної просвіти
«Земля – наш спільний дім» (конкурс агітбригад)


Всеукраїнський конкурс учнівських колективів екологічної просвіти
«Земля – наш спільний дім» (конкурс малюнків)

Адаменко О. В.
Агітбригада «Ноосфера»
ІІ місце у І міжшкільному етапі
Бершадська Г. Т.
Жаровський Максим учень 3 класу 
І місце у
 І міжшкільному етапі

Палаш О. І.
Палаш Кароліна учениця 5 класу
І місце у
 І міжшкільному етапі
Скокова Л. С.
Колективна робота учнів 10 класу
І місце у
 І міжшкільному етапі

Дубська Н. О.
Антонюк Ангеліна учениця 4 -А класу
ІІ місце у
І міжшкільному етапі


Адаменко О. В.
Скоков Олександр учень 7 -А класу
ІІІ місце у
І міжшкільному етапі
2
Обласна виставка досягнень юних натуралістів
«Щедрість рідної землі»

Бершадська Г. Т.

Кіндратек Ірина учениця 3 класу

Перемога у номінації «Практичні навички роботи з природним матеріалом, володіння народними ремеслами»
Миронюк А. В.
Веселков Микола учень 8-Б класу
3
Геліантус - Міжнародна природознавча гра
Медвідь С. В.
Табала Зоя та Дудник Вікторія – учениці 9 класу
Грамота з географії
4
XX Міжнародний конкурс з української мови ім.
 П. Яцика,
Бершадська Г. Т.

Паладуца Ніколь – уч. 3 кл.

ІІ місце у ІІ (міжшкільному) етапі
В'язова Н. В.
Файзулаєва Поліна- уч. 5 кл.


ІІІ місце у ІІ (міжшкільному) етапі

Сватаненко Н. М.
Степанішена Вікторія –
 уч. 7-А кл.

Геращенко Сергій –
уч. 8-Б кл.
5
Змагання з настільного тенісу Дальницької  ОТГ 
Слота С. Д.
Книшов Данило – учень 11 класу
Мельников Михайло – учень 10 класу
Савчук Влада – учениця 8-А класу

І місце
6
Спартакіада школярів Дальницької  ОТГ  з міні-футболу
Слота С. Д.
Команда школи
І місце -  команда хлопців
ІV місце – команда дівчат
7
Спартакіада школярів Дальницької  ОТГ  з легкої атлетики 
Слота С. Д.
Команда школи
І місце
8
Змагання з волейболу серед дівчат ЗЗСО Дальницької ОТГ
Слота С. Д.
Команда школи
ІІІ місце
9
Змагання з волейболу серед  хлопців Дальницької с/р
Слота С. Д.
Команда школи
ІІІ місце
10
Спартакіада школярів Дальницької  ОТГ  з шашок та шахів
Слота С. Д.
Команда школи
І місце з шахмат 
  ІV місце з шашок
11
Спортивні змагання«Козацький гарт»в Дальницькій ОТГ
Слота С. Д.
Команда школи
І місце
           
ІV.Організація різних форм виховної роботи.
Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності.. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує школярів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами.
Педагоги школи прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.
Педагогічний  колектив  створює  сприятливі  умови  поліпшення  рівня  виховного  процесу,  плідно  працює  над  виховною  проблемою   «Системне формування життєвої компетенції та виховання національно-патріотичної свідомості, здоров’я- збережувальної, превентивної культури учнів на основі виховання дітей та дорослих безпечної взаємодії в освітньому процесі. »
Для  реалізації  проблемної  теми  було  розроблено  план  виховної  роботи, який  охоплює  всі  напрями  виховання,  включає  в  себе  календарні,  традиційні  шкільні   свята,  різноманітні  заходи   щодо  втілення  державних,  обласних  і  міжшкільних  програм  виховання  молоді.
На початку навчального року був розроблений виховний план школи згідно рекомендацій з виховної роботи у 2019-2020 н.р. та  календаря пам’ятних і знаменних дат на 2019-2020 роки. Тематика загальношкільної виховної години,яка проводиться у школі щопонеділка о 8.00,  була для всіх єдиною, також була запропонована  тематика класних годин.
Традиційними заходами в школі стали: урочистий початок навчального року святом Першого дзвоника та перший урок «Україна – єдина країна», Олімпійський тиждень , свято «У нашої школи ювілей», День учнівського самоврядування, тиждень безпеки учнів, «Посвята в п’ятикласники», «Козацькі забави», «День Збройних Сил України», новорічні ранки, свято зустрічі шкільних друзів, «День виводу військ з Афганістану»,свято 8 Березня,  відзначення Дня Перемоги. На превеликий жаль, багато виховних заходів у школі не проводилось через епідеміологічну ситуацію в Україні та перехід шкіл на дистанційне навчання.
З метою задоволення потреб та інтересів учнів у 2019-2020 н.р. було організовно роботу гуртків. У школі працюють такі гуртки:образотворчого мистецтва «Акварель»  (керівник Палаш О.І.), «Хореографічний»  (керівник Станєва Г.В.), «Історія моєї держави» (керівник Кондратенко О.В.), «Вокальний спів» (керівник Кочкоров К.Г.), спортивний «Футбол» (Слота С.Д.).Про всі шкільні новини і досягнення ЗДВР Миронюк А.В., педагог-організатор Адаменко О.В. та вчитель початкових класів Ткачова О.П. розміщували інформацію на блозі школи та  на сторінці школи у Фейсбук.
Всі вчителі, які ведуть курси за вибором, гурткові заняття, факультативи мають належну професійну підготовку.
Найактивнішими у проведенні загальношкільних заходів були наші випускники ,учні 11-го класу -Книшов Данило, Бакаленко Марія, Ілаєва Кароліна, Кушнаров Денис та учні 10-го класу-Ніяченко Дмитро,Сакали Бахтіяр.
Одним із дієвих засобів національно-патріотичного виховання було проведення дитячих та молодіжних ігор у позаурочний час таких, як Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра „Сокіл” („Джура”). Протягом 2019-2020 н.р. у школі активно проводилася робота щодо підготовки шкільного рою «Гайдамаки»  до участі у обласному етапі Всеукраїнської національно-патріотичної гри «Сокіл(Джура)». Підготовкою команди займалися- ЗДВР Миронюк А.В., вчитель Захисту Вітчизни Кочкоров К.Г.,педагог-організатор Адаменко О.В., шкільна медична сестра Книшова Т.Д. Але через епідеміологічну ситуацію, яка склалася у нашій державі, змагання були перенесені на невизначений термін.
В освітньому закладі елементи дорослого громадянського життя моделюються через учнівське самоврядування.Учнівське самоврядування в нашій школі діє через двоступеневу структуру — загальношкільний і класний рівні.
 В Доброолександрівській школі діє Шкільний Парламент «Нове покоління». Робота ведеться в п᾿яти Міністерствах: освіти та науки, дисципліни і правопорядку, милосердя та добрих справ, спорту та охорони здоров᾿я, Міністерство культури.
Президент школи – Ніяченко Дмитро, учень 10 класу
Прем'єр-міністр – Сакали Бахтіяр, учень 10 класу
Прес-секретар – Шмідт Єлизавета, учениця 10 класу
Даркін Іван, учень 9 класу, очолює Міністерство освіти та науки
Ілаєва Кароліна, учениця 11 класу, очолює Міністерство дисципліни і правопорядку
Зуєва Тетяна, учениця 11 класу, очолює Міністерство милосердя та добрих справ
Бакаленко Марія, учениця 11 класу, очолює Міністерство культури
Зуєв Сергій, учень 9 класу, очолює Міністерство спорту та охорони здоров᾿я.
Очолює Шкільний Парламент Президент, який разом з Прем᾿єр-міністром  ШП та головами міністерств здійснює керівництво шкільним самоврядуванням. Шкільне учнівське самоврядування працює під девізом «Пропонуй! Плануй! Організовуй! Виконуй!». Розроблено та затверджено статут ШП, який складається з наступних розділів: загальні положення, принципи діяльності ШП, структура ШП, повноваження членів ШП, вибори членів ШП, діяльність комісій ШП, облік роботи, форми роботи.
Виховна робота педагогічного колективу була спрямована на виховання підростаючого покоління, взаєморозуміння і взаємопідтримки дітей, батьків, молоді, місцевих організацій, співпрацю у досягненні поставленої мети та завдань. У своїй діяльності керувалися загальнолюдськими цінностями, глибоким розумінням традицій свого народу, свого села. У зв’язку з цим виховна робота школи була спрямована згідно відповідних напрямів.
Упродовж 2019-2020 н.р. у школі були проведені наступні проекти:
1.Екологічний проект «Чиста вулиця, чисте село, чиста планета».
2. Проект з національно-патріотичного виховання «Моя країна –Україна, Одещина-її перлина»
Згідно з інформацією заступника директора школи з виховної роботи Миронюк А.В.. з’ясовано, що всі заплановані заходи з виховної роботи на рік виконані в повному обсязі. Уся виховна робота шкільного колективу реалізується через діяльність кожного класу й шкільного самоврядування в цілому.
Так ,щомісяця були тижні або декади ,присвячені реалізації певного напрямку: у вересні - Тиждень фізкультури та безпеки життєдіяльності, жовтень -«Козацькі забави», «Джура» (травень), грудень – Різдвяно-Новорічних свят, листопад – декада Української писемності, тиждень пам’яті, присвячений жертвам Голодомору, тиждень профілактики Сніду; Шевченківські дні, тиждень сім’ї та матері, тиждень присвячений річниці примирення та Пам’яті, туристичний тиждень та День ЦО та інші.
V.Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу.
В школі є  17 класних кімнат,окремо обладнані кабінет інформатики (зав.кабінетом вчитель математики та інформатики Гвозденко Л.І.) , кабінет трудового навчання (зав.кабінетом вчитель трудового навчання Палаш О.І.).Є шкільна бібліотека,методичний кабінет,спортзал,шкільний музей,сучасна їдальня на 60 посадкових місць.На жаль,обидва корпуси школи є пристосованими приміщеннями ,тому не вистачає можливостей для облаштування повноцінної кабінетної системи навчання,ресурсної кімнати для дітей з особливими потребами,кабінету психолога тощо.
У школі 15 комп’ютерів: 7 – в комп’ютерному класі в основній школі, 5-в початковій школі, 1- в методичному кабінеті, 1- в бібліотеці,1-в кабінеті директора. Також є 10 ноутбуків для користування вчителями НУШ та основної школи для проведення інтерактивних видів роботи під час освітнього процесу. З цією ж метою використовуються 5 мультимедійних проекторів. У 7 класних кімнатах є сучасні плазмові телевізори,куплені за кошти батьків,які також є сучасним дієвим засобом покращення якості освіти.За кошти Дальницької сільської ради у 2020 році було придбано сучасний інтерактивний комплект,що складається з інтерактивної дошки та короткофокусного проектора. Цей комплект було встановлено в комп’ютерному класі і вчителі школи розпочали активну роботу щодо використання сучасного обладнання на уроках математики та інформатики.   Також в  подарунок на ювілей школи  від Дальницького сільського голови Крутюка С.І. школа одержала великий сучасний смарт-телевізор  з підключенням до мережі Інтернет.
За кошти громади повністю замінено дах на основному корпусі школи та проведено капітальний ремонт класної кімнати 5 класу ,яка перебувала в аварійному стані.
Адміністрація навчального закладу разом з трудовим колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у належному стані.
Школа працює в режимі стабільності, ліміти на використання енергоносіїв не перевищено. Проте, для збереження тепла та підтримання температурного режиму взимку, у І корпусі школи потрібна зовнішня теплоізоліція будівлі.
Адміністрація школи приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Проводиться робота по облаштуванню класних кімнат для 1 та 2 класів НУШ, коридорів і класних кімнат 3-11 класів, в якому беруть участь батьки, школярі та вчителі. Змінюється вигляд коридорів першого та другого поверхів. Шкільне подвір'я доглянуте,є окремо облаштовані  клумби,на яких милують око різнобарвні квіти,зокрема подаровані випускниками 4,9 та 11 класів трояндові кущі.
VІ.Робота шкільної бібліотеки
Станом на 29.05.2020 р. бібліотечний фонд школи  складає 10249  примірників. З них підручників -6869, художньої літератури – 3380.
Школа отримала   825  підручників.
Надходження підручників у 2019-2020 н.р.:
для 2 класу:
«Англійська мова» Мітчелл Г.Л. – 34
«Математика» Гісь О.М., Філяк І.В. – 35
«Мистецтво» Лэмешева Н.А. – 34
«Українська мова та читання»(1 частина) Большакова І.О.- 35
«Українська мова та читання»(2частина) Большакова І.О. – 35
«Я досліджую світ»(1частина) Волощенко О.В. – 34
«Я досліджую світ»(2 частина) Волощенко О.В. – 34
                                                       Всього:    241
Для 6 класу:
«Всесвітня історія.Історія України(інтегрований курс)» Щупак І.Я. – 39
«Інформатика» Коршунова О.В. – 39
                                                     Всього: 78
Для 10 класу:
«Географія(рівень стандарту) Довгань Г.Д. – 20
«Громадянська освіта(інтегрований курс, рівень стандарту) Гісем О.М. – 16
«Економіка(профільний рівень) Крупська Л.П. – 20
«Зарубіжна література(профільний рівень) Ісаєва О.О. – 17
«Інформатика(рівень стандарту) Морзе Н.В. – 25
«Інформатика(рівень стандарту) Руденко В.Д. – 8
«Мистецтво(рівень стандарту, профільний рівень)  Масол Л.М. – 21
«Українська література(профільний рівень) Слоньовська О.В. – 21
                                                      Всього: 148
Для 11 класу:
«Алгебра і початки аналізу(профільний рівень)» Істер О.С. – 22
«Англійська мова(11-й рік навчання, рівень стандарту) Карпюк О.Д.- 21
«Астрономія(рівень стандарту)» Сиротюк В.Д. – 22
«Біологія і екологія(рівень стандарту)» Задорожний К.М. – 21
«Всесвітня історія(рівень стандарту)» Щупак І.Я. – 21
«Географія(рівень стандарту)» Гільберг Т.Г. – 21
«Геометрія (профільний рівень)» Істер О.С. – 21
«Зарубіжна література(профільний рівень) Ісаєва О.О. – 25
«Захист Вітчизни(рівень стандарту) Гудима А.А. – 11
«Захист Вітчизни(рівень стандарту, «Основи медичних знань»)Гудима А.А.-15
«Інформатика(рівень стандарту) Руденко В.Д. – 15
«Історія України(профільний рівень)» Гісем О.В. – 21
«Історія:Україна і світ(інтегрований курс,рівень стандарту)» Мудрий М.М. – 21
«Мистецтво(рівень стандарту,профільний рівень)» Масол Л.М. – 11
«Українська література(профільний рівень)» Борзенко О.І. – 22
«Українська мова(профільний рівень)» Ворон А.А. – 24
«Фізика(рівень стандарту)» Бар яхтар В.Г. – 21
«Хімія(рівень стандарту)» Григорович О.В. – 23
                                                    Всього: 358
Замовлення електронних оригінал-макетів підручників для 7 класу:
«Всесвітня історія» Сорочинська Н.М. – 32
«Інформатика» Морзе Н.В. – 32
«Історія України» Сорочинська Н.М. – 32
Замовлення електронних оригінал-макетів підручників для 3 класу:
«Математика» Гісь О.М. – 34
«Мистецтво» Лємешева Н.А. – 34
«Українська мова та читання» Большакова І.О. – 34
«Я досліджую світ»Волощенко О.В. - 34
Забезпеченість підручниками складає:
1 класи – 100%
2 класи – 100 %
3 клас – 100%
4 класи – 80%
5 клас – 100 %
6 класи – 100 %
7 класи – 80%
8 класи – 90 %
9 класи – 100 %
10 класи – 100%
11 класи – 100 %
VІІ.Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.
Протягом 2019 -2020 н. року до роботи закладу залучено благодійні внески батьків на поточний ремонт та для поліпшення матеріально-технічної бази.
Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі.
В закладі створені сприятливі умови для гарячого харчування учнів 1-10 класів. За кошти бюджету Дальницької ОТГ учні 1-4 класів, діти, батьки яких є учасниками АТО,  діти ироти , діти позбавлені батьківського піклування, діти із малозабезпечених сімей отримують гаряче харчування, усі інші учні старших класів мають можливість за кошти батьків отримати свіже та якісне гаряче харчування.
Організація харчування учнів школи регламентується Законами України ст.5 Закону України «Про охорону дитинства», ст. 22 Закону України „Про загальну середню освіту", ст.ст.29, 30 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", ст.ст. 1, 2 Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми", постанов Кабінету Міністрів України: постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2002 № 856 "Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах", спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15 серпня 2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах».
 Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, де працює медична сестра за визначеним графіком роботи у школі, яка організовує систематичне та планове медичне обстеження учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань, та огляд учнів медичними працівниками місцевого фельшерського пункту. Щорічно діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по школі.
Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у серпні. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок бюджету Дальницької сільської ради. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у школі.
У навчальному закладі проводяться заходи щодо здорового способу життя: шкідливості куріння, алкоголю, наркотиків. Крім уроків основ здоров’я, у планах кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де планується послідовна робота оздоровчого характеру з класом.
 Стан медичного огляду учнів  на 20.09.2019 року
Медогляд пройшли – 269 учнів;
Здорові -187 учнів  (основна група для занять фізкультурою)
Виявлено захворювань – у 75 учнів (підготовча та спеціальна групи для занять фізкультурою)
7 учнів звільнено від занять фізкультурою.
VІІІ.Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності,
Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій освітнього процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності.
Також у приміщенні школи розміщено стенд по безпечній поведінці та куточок цивільного захисту.
Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.
Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Протягом навчального року у закладі не зафіксовані випадки травмування дітей.
В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього проводяться профілактичні заходи.
За навчальний рік під час освітнього процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.
Перед початком навчального року в кабінетах підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди. Систематично поновлюються дезінфікуючі та миючі засоби.
ІХ.Робота щодо соціального захисту прав учнів.
В цьому навчальному році соціальний паспорт школи має такий вигляд: учні з багатодітних родин- 79; учні з малозабезпечених родин – 3; 3 дітей під опікою; 14 дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, 3 дітей , батьки яких мають статус учасника АТО, 2 учнів з сімей внутрішніх переселенців.
Діти даних категорій постійно знаходяться під контролем , в разі необхідності надається соціально-психологічна підтримка, допомога. Ці учні залучаються до участі в різних загальношкільних та позашкільних заходах.
З метою надання соціальної підтримки протягом року всі діти даних категорій були відвідані за місцем проживання. Проводилась виховна, профілактична та корекційна робота. Дані категорії дітей по мірі можливості отримували гуманітарну допомогу, путівки для відпочинку та оздоровлення у таборах.Так,у листопаді 2019 року 2 дітей із кризової родини та 1 учениця з багатодітної родини відпочивали у санаторії «Молода Гвардія» м.Одеса. Путівки до санаторію надала ССД Дальницької сільської ради, де діти оздоровлювалися 21 день.
Робота з дітьми пільгових категорій проводиться успішно внаслідок тісної та злагодженої співпраці класних керівників, соціального педагога, адміністрації школи, учнівського самоврядування та постійного зв’язку з батьками.
Забезпечення взаємодії школи і сім’ї здійснюється через проведення батьківських зборів, анкетування та відвідування сімей. Підтримуються зв’язки з іншими закладами та організаціями через проведення екскурсій до закладів, зустрічі та приймають участь у ярмарках професій, та відкритих дверях. Діти ознайомлені з основними нормативно- правовими документами щодо захисту своїх прав через виховні заходи.
Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.
Одним з найважливіших напрямків виховної роботи з дітьми є превентивне виховання та профілактична робота з подолання злочинності серед неповнолітніх.
У школі створений і постійно поновлюється банк даних про дітей, які потребують  посиленої психолого-педагогічної уваги, схильних до правопорушень, функціонально-неспроможні сім’ї. На внутрішкільному обліку знаходиться  1 учень.
За І семестр  створений і постійно поновлюється банк про дітей, які потребують  посиленої психолого-педагогічної уваги, схильних до правопорушень, функціонально-неспроможні сім’ї.
У школі функціонує система профілактики правопорушень ще з поча-ткової школи. Приділяють велику увагу роботі з неблагополучними сім’ями, в яких проживають учні, що потребують посиленої психолого-педагогічної уваги.
Робота щодо попередження злочинності продовжується в середніх та старших класах. Курс основи здоров’я 5, 6, 7 класів передбачає вивчення тем правоосвітньої тематики. Відповідна символіка розміщена також в кожному кабінеті та в коридорі школи. В школі створені: куточок правової культури України; стенди - «Права дитини», «Вісник учнівського самоврядування»; куточок права, присвячений Місячнику правових знань, де знаходиться література на всі актуальні питання школярів: «Конституція України», «Знаємо та розуміємо свої права», «Ні» алкоголю та нікотину!», «Питання молоді. Відповіді», «Правова енциклопедія школяра», «Вплив тютюну на організм підлітка», «Твоє життя - твій вибір!», «Чим приваблює куріння?», а також в школі проводяться конкурси малюнків на тему - «Знай та поважай свої права».
У шкільній бібліотеці постійно діє пересувна виставка, а саме: «Знай і бережи Конституцію України», «Декларація прав людини», «Конвенція про права дитини», «Правова енциклопедія школяра» тощо.
Важливу роль в організації правової роботи здійснює шкільна Рада з профілактики правопорушень в складі заступника директора з виховної роботи, керівника МО класних керівників, соціального педагога,  голови батьківського комітету та педагога-організатора. Розглядаються різноманітні питання: ведення обліку відвідування учнями школи, взяття на облік неблагополучних сімей, закріплення за учнями схильними до правопорушень, наставників з числа педагогів та учнів.
Завдяки спільній роботі соціального педагога, служби у справах дітей та адміністрації школи, набагато покращилася робота з 5 кризовими сім’ями.
Педагогічний колектив школи приділяє велику увагу співпраці школи з   сімейним лікарем Доброолександрівського ФАПу Деревенчею Н.В. та зав.Доброолександрівським ФАПом Греховою С.І., службою в справах сім’ї та молоді Дальницької сільської ради. Адміністрація школи, класні керівники оперативно реагують на пропуски занять учнями, встановлюють причини, попереджують батьків, відвідують сім’ї, про що, складаються відповідні акти та документи. Учні схильні до правопорушень ставляться на шкільний облік і з ними проводиться індивідуальна робота, класні керівники щоденно записують інформацію в журнал «Відвідування учнями школи», де відмічають кількість пропусків без поважних причин та причини цих пропусків, а потім сповіщають адміністрацію школи для вжиття заходів.
В закладі є журнал обліку звернень громадян. У 2019-2020 році було зафіксовано 6 звернень від батьків учнів.
Діє блог школи для висвітлення навчально-виховного процесу та зворотнього зв’язку з громадскістю. На батьківських зборах батьки мають можливість висловити побажання щодо покращення навчально-виховного процессу.
Створена рада закладу, батьківський комітет, які підтримують і розвивають матеріально-технічну базу школи.
Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання підвищення якості знань учнів:
• через покращення якості  удосконалення освітнього процесу;
• використання сучасних педагогічних технологій під час проведення уроків, залучення до навчання комп’ютера, мережі Internet;
• підвищення мотивації навчання з боку учнів, батьків;
• підготовка учнів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні для вступу до ВНЗ всіх рівнів акредитації.
                                                                     
 Завершуючи звіт ,щиро хочу подякувати усьому педагогічному колективу школи,учнівській спільноті та батьківській громаді за плідну співпрацю в такий непростий 2019-2020 навчальний рік.Ми вкотре довели з вами,що наша спільна робота завжди дає дієвий результат!!!
    Цей навчальний рік починався дуже радісно,ми святкували подвійний ювілей :45 років -основній школі та 10 років –початковій,але 2020 рік вніс свої непрості корективи.
Та ми з вами  зуміли пройти випробування дистанційним навчанням,змінами в законодавчих актах,які регламентують роботу школи та іншими нововведеннями.
      Наша школа знову з нетерпінням чекає усіх діток 1 вересня  2020 року після найкращих літніх канікул!!!
           Усе буде добре,бо ми того варті!!!



Немає коментарів:

Дописати коментар