11.02.20

Учитель - не просто професія, це покликання

Вчитель творить Людину. Велике щастя вчителя — це те, що ти став таким, яким створив тебе в своїй уяві учитель, як свій ідеал.
В. А. Сухомлинський

 Людина все своє життя навчається та виховується  і навчає та виховує інших, іноді не підозрюючи цього, тобто є водночас вчителем та учнем.
Вчитель… Яким він має бути сьогодні? Вчитель XXI століття це той, хто в першу чергу вміє знаходити спільну мову зі своїми учнями. Це означає, він повинен бути психологом. Крім того, вчитель повинен йти в ногу з часом, бути різнобічною людиною. Учитель повинен мати хороший словниковий запас. Він повинен бути сучасною інтелігентною людиною, обов'язково володіти новими технологіями. Йому обов’язково треба розуміти своїх учнів і бути їм цікавим. Педагог не повинен боятися своїх помилок, треба постійно експериментувати, шукати і бути самокритичним. Діти цінують успішних людей і прагнуть бути такими ж. Йому треба уміти бути дитиною, сприймати своє учительство як спосіб продовжити своє дитинство і зрозуміти своїх вихованців. Учитель – дзеркало, дивлячись в яке дитина побачить зразок для наслідування.
        В час інноваційних технологій  дуже важко зацікавити  дітей лише підручником та дошкою. Тому вчителі нашої школи не стоять на місці. Прикладом такого педагога є вчитель початкових класів Дубська Надія Олександрівна, яка зацікавлена в результатах своєї праці. Завдання, які Надія Олександрівна ставить перед собою:
v постійний творчий пошук;
v системна робота;
v апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання ;
v вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних форм та прийомів.
Дубська Надія Олександрівна, творча вчителька, яка вкладає в своїх дітей всю свою любов та знання. В 4- А класі уроки проходять цікаво, різнобарвно, а головне, пізнавально.




Робота з кубиком Блума на уроці літературного читання





Практична робота «Хліб і сіль – символи української гостинності» на уроці «Я у світі»






На уроці природознавства під час вивчення материків Землі, для кращого засвоєння матеріалу допомагають вправи «Асоціативний кущ», «Мікрофон» та використання ігор «Вірю-не вірю», «Третій зайвий».





Використання кросвордів та творчих завдань - під час закріплення теми «Числівник».




Технологія "Гронування" ," Мікрофон", складання сенкана, бліцтурнір, вікторина,перегляд презентації- допомагають 4-А класу вивчати творчість Великого Кобзаря.


Немає коментарів:

Дописати коментар