Вчитель творить Людину. Велике щастя вчителя — це те, що ти став таким,
яким створив тебе в своїй уяві учитель, як свій ідеал.
В. А. Сухомлинський
Людина
все своє життя навчається та виховується і навчає та виховує інших, іноді
не підозрюючи цього, тобто є водночас вчителем та учнем.
Вчитель…
Яким він має бути сьогодні? Вчитель XXI століття це той, хто в
першу чергу вміє знаходити спільну мову зі своїми учнями. Це означає, він
повинен бути психологом. Крім того, вчитель повинен йти в ногу з часом, бути
різнобічною людиною. Учитель повинен мати хороший словниковий запас. Він
повинен бути сучасною інтелігентною людиною, обов'язково володіти новими
технологіями. Йому обов’язково
треба розуміти своїх учнів і бути їм цікавим. Педагог не повинен
боятися своїх помилок, треба постійно експериментувати, шукати і бути
самокритичним. Діти цінують успішних людей і прагнуть бути такими ж. Йому треба
уміти бути дитиною, сприймати своє учительство як спосіб продовжити своє
дитинство і зрозуміти своїх вихованців. Учитель – дзеркало, дивлячись в яке
дитина побачить зразок для наслідування.
В час інноваційних технологій дуже важко зацікавити дітей лише підручником та дошкою. Тому
вчителі нашої школи не стоять на місці. Прикладом такого педагога є вчитель
початкових класів Дубська Надія Олександрівна, яка зацікавлена в результатах своєї праці. Завдання, які Надія Олександрівна
ставить перед собою:
v постійний
творчий пошук;
v системна
робота;
v апробація
нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання ;
v вдосконалення
та відшліфування давно відомих, традиційних форм та прийомів.
Дубська Надія
Олександрівна, творча вчителька, яка вкладає в своїх дітей всю свою любов та
знання. В 4- А класі уроки проходять цікаво, різнобарвно, а головне,
пізнавально.
Робота з кубиком Блума
на уроці літературного читання
Практична робота «Хліб і
сіль – символи української гостинності» на уроці «Я у світі»
На уроці природознавства
під час вивчення материків Землі, для кращого засвоєння матеріалу допомагають
вправи «Асоціативний кущ», «Мікрофон» та використання ігор «Вірю-не вірю»,
«Третій зайвий».
Використання кросвордів та творчих завдань - під час закріплення теми
«Числівник».
Технологія
"Гронування" ," Мікрофон", складання сенкана, бліцтурнір,
вікторина,перегляд презентації- допомагають 4-А класу вивчати творчість
Великого Кобзаря.
Немає коментарів:
Дописати коментар